شکار(اشتباه) عمدی یا سهوی
ولی فقط خانمها میتونن نظر بدهند........

ولی فقط خانمها میتونن نظر بدهند........

مطلبی را در ادامه مطلب ببینید که شگفت انگیزه!!قضاوت با شما
منبع:وبلاگ آل یاسین
کسیکه از حق دم میزند باسه ویزگی شناخته میشود:ببینید دوستانش چه کسانی هستند؟ نمازش چگونه است؟ و در چه وقت آن را می خواند؟
محاسن:ج1، ص396
از پی انجام کاری میرود
میهمان ماست هرکس بینواست
آشنا با ماست چون بی آشناست
پیشنهاد میکنم این شعر بسیار زیبا را در ادامه مطلب بخوانید.......
اثر دکتر شریعتی به نام "مسئولیت شیعه بودن" را معرفی میکنم.
شریعتی:"هرکس در هرسطحی از تفکرعلمی و بااعتقاد به هر مکتبی، باید خود را دربرابر این پرسش بیابد که:اعتقادم چ مسئولیتهایی را متوجه من میکند......علی الخصوص در تشیع که ذاتش با اصالت عمل در آمیخته است.....و دانشمندان تشیع درتعریف ایمان:علاوه بر سه اصل ایمان به قلب، اقراربه زبان، اصل عمل و اجرا را مطرح کرده."
"طرح فاجعه:هدف علم، علم است یا خدمت به بشریت؟؟؟؟؟؟{علم وسیله است یاهدف؟}.سلب مسئولیت از علم، اصل فریب قدرتهای مسلط بربشریت است که بشر را از عوامل نجات و رفاه محروم سازند و خود حکمرانی کنن"
اگرعلاقمند ب مطالعه این کتاب کم حجم ولی پرمحتوا هستید، میتونید رایگان دانلودش کنید باجستجودر گوگل.
یکی از جملات شهیدان که بسیار معروف است و در طول این سال ها به بهانه های مختلف زیاد منتشر شده است، بخشی از وصیتنامه سردار شهید حمید باکری است. آنجا که می نویسد:« زمانی فرا می رسد که جنگ تمام می شود و رزمندگان امروز به سه دسته تقسیم میشوند:دسته ای به مخالفت با گذشته خود بر میخیزند و از گذشته خود پشیمان میشوند. دسته ای راه بی تفاوت میگزینند و در زندگی مادی خود غرق میشوند و همه چیز را فراموش میکنند. دسته سوم به گذشته خود وفادار میمانند و احساس مسئولیت میکنند که از شدت مصائب و غصه ها، دق خواهند کرد. پس از خدا بخواهید که با وصال شهادت، از عواقب زندگی بعد از جنگ در امان بمانید!» هرچند که در طول سال های پس از دفاع مقدّس، بسیاری از نیروهای حزب اللهی از این عبارت شهید باکری استفاده کرده و یا حداقل آن را قبول داشته اند، امّا مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود نسبت به بخشی از آن موضع گرفتند.
به گزارش رجانیوز، در ابتدای دیدار رهبر انقلاب با خانواده های شهدای خراسان شمالی، خانم صدیقه بهاری فرزند شهید متنی خواند و در آن اشاره کرد به حرف شهید باکری که بازماندگان جنگ سه دسته میشوند؛ اول پشیمانها، دوم بی تفاوتها و سوم کسانی که پایبند آرمانها میمانند و مجبورند از غصه دق کنند. رهبر انقلاب در صحبتهایشان به این حرف دختر شهید بهاری اشاره کرده و فرمودند: «من جمله آخر آن حرف را قبول ندارم، آنهایی که پایبند آرمانها و ارزشها میمانند شاهد به ثمر نشستن و تناور شدن این نهال خواهند بود.اینجور نیست که با روی گردان کسانی این حرکت عظیم این بنای معظم و شامخ تکان بخورد.با برگشتن یک عده ای از این قافله عظیم هرگز این قافله از راه باز نمی ماند « من یرتد منکم عن دینه فسوف یأتی الله بقوم یحبهم و یحبونه» این را خداوند متعال در قرآن فرموده است به مسلمانان صدر اسلام به آن کسانی که در رکاب پیغمبر جهاد کردند و جنگیدند و جان خودشان را فدا کردند؛قرآن در واقع همین حقیقت را بیان می کند... بله ریزش هایی وجود دارد؛کسانی هستند که از راه برمی گردند. کسانی هستند که احساس خستگی می کنند. کسانی هستند که به گذشته خودشان شک می کنند. کسانی هستند که به لبخند دشمنان وفریب دغلکاران از راه در می روند. اما در مقابل مردان و زنان شجاع آگاه آشنا با حقایق زمانه و مسلط بر بسیاری از مسایل گوناگون سیاسی ـ که آن روز مطرح نبود و وجود نداشت- در جامعه ما حضور دارند. اینها رویش های جدیدند...»
منبع:rahtousheh.com
وبلاگ بسیجی واقعی
لطفا فقط جویندگان آرااااااامش به ادامه مطلب بروند.........
یه کتاب بسیار زیبا بهتون معرفی میکنم.لطفا این کتابو فقط کسایی بخونند که اهل فهم عمیق مفاهیم هستند.
مفاهیم عمیقی مانند: دوست داشتن(به معنای اصیل کلمه)
اگر اهل این معانی نیستید،خوندن این کتاب مثل بعضی درسامون، براتون وقت تلف کردنه.
اسم این کتاب=شازده کوچولو نوشته انتوان دوسنت اگزوپری است.
میتونید باجستجوی گوگل،رایگان دانلودش کنید.
99 حقیقت زندگی برای شما که خوب فکر میکند
داشتن هدف، و رفتن به دنبالش، خوب است ولی عاشق هدف بودن و گرفتار شدن چیز دیگری است. پروفسور حسابی
سادگی و عشق از عوامل پیشرفت است، که در قلب ما ایرانیان است. پروفسور حسابی
زندگی، یعنی پژوهش، و فهمیدن چیزی جدید. پروفسور حسابی
بزرگترین خوشحالی من در زندگی : هوش و استعداد جوانان ایرانی است.پروفسور حسابی
موسیقی خوب ایرانی، یک طرز تفکر است. یک فلسفه است، و بیان یک آرزوست.پروفسور حسابی
جهان سوم جايي است که هر کس بخواهد مملکتش را آباد کند، خانه اش خراب مي شود وهر کس که بخواهد خانه اش آباد باشد، بايد در تخريب مملکتش بکوشد.پروفسور حسابی
هرچه انسان ،وجود ارزشمندتری داشته باشد به همان اندازه مودب و فروتن است.پروفسور حسابی
مصطفي لبخند به لب داشت و من خيلي جا خوردم. فکر ميکردم کسي را که اسمش با جنگ گره خورده و همه از او ميترسند بايد آدم قسيالقلبي باشد. حتي از او ميترسيدم اما لبخند او و آرامشش مرا غافلگير کرد. مصطفي تقويمي آورد گفتم آن را ديدهام. گفت:از کدام تصوير آن خوشتان آمد؟ پاسخ دادم شمع شمع خيلي مرا متأثر کرد. با تأکيد پرسيد: «شمع؟ چرا شمع؟» اشکم بياختيار بر روي گونههايم لغزيد. گفتم: «نميدانم اين شمع، اين نور، انگار در وجود من هست. من فکر نميکردم کسي بتواند معناي شمع و از خودگذشتگي را به اين زيبايي بفهمد و نشان بدهد.» دلم ميخواست بدانم آن را چه کسي کشيده و مصطفي گفت: «من کشيدهام.» ادامه دادم: شما که در جنگ و خون زندگي ميکنيد. مگر ميشود؟ فکر نميکنم شما بتوانيد اينقدر احساس داشته باشيد. مصطفي چمران شروع کرد به خواندن نوشتههاي من. گفت: هرچه نوشتهايد خواندهام و دورادور با روحتان پرواز کردهام و اشکهايش سرازير شد.
منبع:http://shahide-motahar.blogfa.com
همکلاسیهایی ک هنوز ب وبلاگ متروکه کلاس سر میزنن
لطفاروزشنبه یادآوری کنند تا سه خبر بسیار مهم درخصوص کاراموزی و واحدها را ب اطلاع برسونم
خبر1:روز4شنبه از ساعت12تا2.5 مرکز بهداشت کوچه شفیعی در طبقه همکف، سالن اجتماعات جلسه توجیهی داریم.
خبر2: لطفا هرچه سریعتر به 4گروه 5نفره تقسیم بشید برای کاراموزی.توجه کنید ک گروهها غیرقابل تغییره!!!!!
خبر3: محرمانه است.سر کلاس عرض میکنم
متشکرم
خانواده موفق يعني تپيدن يك قلب در سينه همه اعضاي آن، يعني روحي مشترك در چندين كالبد كه باعث مي شود همگام و همراه يكديگر به سمت كمال ره بپيمايند. در اين خانواده، وحدت، هماهنگي و انسجام اهميت بسيار دارد، تفرقه جايي ندارد و كار ها با شور و مشورت سرانجام مي گيرند.(۶) براي داشتن يك كانون گرم و موفق بايد قدم اول را درست برداريم و آن انتخاب همسر با ملاك هاي اسلامي است كه مهم ترين آنها، ايمان و باورهاي صحيح، حسن خلق، تقوا و سلامت جسمي و رواني است. در اين صورت است كه مي توان به داشتن خانواده اي موفق اميد وار بود.
معيار قرآني خانواده هاي موفق در آيه ۲۱ سوره روم ذكر شده است كه مي فرمايد: « و من آياته ان خلق لكم من انفسكم ازواجا لتسكنوا إليها و جعل بينكم مّودّة و رحمة إن في ذلك لايات لقوم يتفكرون.»
میتوانید ازلینک زیر دانلود کنید:
http://www.goums.ac.ir/files/health/pages/omoumi_karshenasi_p.pdf
من حاضرم درحد توانم باهاشون همکاری کنم و باهم یه طرح بدیم.پروپوزال نویسی بامن و جمع آوری دیتا با شما...
تقسیم کارها بصورت توافقی انجام میشه
قبل از اینکه کارپژوهشی را شروع کنید،ب این لینک یرید و با مفهوم ترجمان دانش اشنا بشید......
http://ktesite.tums.ac.ir
لینک کتابخانه وزارت بهداشت:
http://www.behdasht.gov.ir/index.aspx?siteid=1&siteid=1&pageid=35147
لینک بانک جامع فیلم سلامت:
http://www.healthtube.ir/
|
فقط کسانی این مطلب را بخوانند که خواهان قدم گذاشتن در راه موفقیت هستند...